Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

59 +1 πράγματα που δε ξέρετε για μένα!






Στην αρχή είπα δε θα το κάνω.  Στο κάτω κάτω ποιος ενδιαφέρεται να μάθει μια εξηντάδα  ασήμαντες πληροφορίες για εσένα όταν δε σε έχουν καν γνωρίσει από κοντά; Και για να λέμε την αλήθεια, εδώ δουλεύουμε το 1/3 της καθημερινότητας μας με κάποιους ανθρώπους και δεν γνωρίζουμε τέτοιες λεπτομέρειες για αυτούς.

Τις μέρες  αυτές όμως η μπλογκόσφαιρα κατακλύζεται από τόσο μικρές και πολύτιμες πληροφορίες για άτομα που γνωρίζω από μακριά και εκπλήσσομαι για τα κοινά στοιχεία που μοιραζόμαστε. Δε θα συμπεριλάβω λοιπόν μέσα σε αυτά το γεγονός ότι τρελαίνομαι για μερέντα, ότι δε μπορώ να φοράω τακούνια, ότι είμαι -δυστυχώς - αγεωγράφητη , οτι αγαπημένος ηθοποιός είναι ο Di Caprio και βιβλίο το The Secret, οτι ο μεγαλυτερος μου φόβος ειναι μη παθουν κατι οι δικοι μου ή εγω και τους αφησω και πόσα άλλα κοινά που διαπίστωσα ότι μοιραζόμαστε με τις άλλες μπλογκερς. 

Πάμε λοιπόν;


  1. Οι παππούδες μου γεννήθηκαν και οι δυο στο Κεφαλόβρυσο Ιωαννίνων. Ο πατέρας της μητέρας μου  16 ετών  αιχμαλωτίστηκε από τους Ιταλούς στη Β. Ήπειρο και έφτασε δέσμιος έως την Ιταλία για να απελευθερωθεί με ανταλλαγή αιχμαλώτων των δυο χωρών. 
  2. Το 1945 αποκλείστηκαν όταν τα σύνορα Ελλάδας Αλβανίας  έκλεισαν οριστικά με την επιβολή του καθεστώτος Χότζα.  Μεγάλος πληθυσμός των ελληνικών χωριών αναγκάστηκαν να αρχίσουν μια νέα ζωή από την άλλη πλευρά των συνόρων.
  3. Οι παππούδες μου πέρασαν 15 χρόνια στη φυλακή με την κατηγορία των Ελλήνων κατασκόπων υπό το συγκεκριμένο καθεστώς. Πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια ως συγκρατούμενοι και τελικά επικύρωσαν αυτή τη φιλία αρραβώνιαζοντας  τα παιδιά τους. Τους γονείς μου. (Ο πατέρας μου είχε υπάρξει ήδη μια φορά αρραβωνιασμένος αλλά τον άφησε η κοπέλα  λόγω του στιγματισμού της οικογένειας του!)
  4. Το 1991 επαναπατριστήκαμε στην Ελλάδα. Οι παππούδες μου έκαναν 47 χρόνια να ξαναδούν τον τόπο τους. Θυμάμαι στην άφιξη μας  να χαζεύω ένα τεράστιο χωράφι με παπαρούνες. Όταν τις αντικρίζω από τότε θυμάμαι εκείνο το συναίσθημα της απόλυτης ευτυχίας που είχε κατακλύσει την οκτάχρονη ύπαρξη μου.
  5. Θεώρησα απογοητευτικό το γεγονός ότι τελικά και στην Ελλάδα υπήρχε χώμα. Είχα σιχαθεί τόσο τα χώματα και τη λάσπη που θεωρούσα ότι το καλύτερο ήταν είτε τσιμέντο είτε χορτάρι.
  6. Μεγάλωσα θεωρώντας ότι γυρίζω στη πατρίδα μου. Έκτοτε πολλοί προσπαθούν να με πείσουν ότι έχω φύγει από την πατρίδα για να πάω σε αυτή κάποιων άλλων. Πολλές φορές μου φαίνεται ότι έχουν δίκιο. Μάλωσα κάποια στιγμή γύρω στα 11 μου με την κατά δυο χρόνια μεγαλύτερη αδερφή μου γιατί μου είπε ότι δεν είναι σίγουρη ότι είμαστε στη χώρα μας. Αρνιόμουν να δεχτώ τη πιθανότητα αυτή και της έβαλα τις φωνές. Είχα πάθει σοκ και μόνο με τη σκέψη!
  7. Ήμουν βιβλιοφάγος. Θα ήθελα να συνεχίσω να είμαι αλλά δε τα καταφέρνω. Μου λείπει τόσο πολύ! Στο Γυμνάσιο συνήθιζα να διαβάζω  στα κρυφά με φακό  μέσα από το πάπλωμα τα βράδια για να μη με παίρνουν είδηση οι δικοί μου.Ένα βράδυ ξενύχτησα έως τις 2 τα ξημερώματα για να τελειώσω τον Καιρό του Βουλγαροκτόνου της Δέλτα. Την επόμενη μέρα έγραφα διαγώνισμα στη Χημεία. 
  8. Αλληλογραφούσα με την αγαπημένη συγγραφέα των παιδικών μου χρόνων Ζωρζ Σαρρή για περίπου ένα χρόνο. Ήταν τόσο καλή!
  9. Κάποτε στα μικράτα μου, γαργάλισα ένα γάιδαρο με ένα χορτάρι στη κοιλιά . Ο λόγος ήταν ο ξάδερφος μου  που  μου ελεγε ότι δε θα τολμούσα να το κάνω. Το αποτέλεσμα ήταν μια κλωτσιά και ένα σημάδι στο μέτωπο.
  10. Κάποια άλλη φορά πήγα και πείραξα ένα μπολ με νερό που είχε αφήσει η μητέρα μου και προφανώς ήταν αλατόνερο. Με τις τόσες γρατζουνιές που είχα στα χέρια μου το τσούξιμο ήταν αφόρητο και θεώρησα ότι το τέλος μου πλησίαζε γοργά. Άρχισα να αποχαιρετώ νοερά όλη μου την οικογένεια και τους γνωστούς μέχρι να υποχωρήσει ο πόνος και να αποδεχτώ ότι ήμουν καταδικασμένη να συνεχίσω να υπάρχω σε αυτό το κόσμο.
  11. Το καθόλου αγαπημένο μου μάθημα στο σχολείο ήταν η Γυμναστική. Είχα το χαμηλότερο βαθμό μου εκεί. Δεύτερο στη black list ήταν η Γεωγραφία. Εκεί κατάφερα να πάρω 18.
  12. Ήμουν θεωρητική κατεύθυνση και σπούδασα Οικονομικές Επιστήμες. Στο Λύκειο είχα δώσει 14 μαθήματα πανελλήνιες. 
  13. Δε μου αρέσει το ποτό.  Έχω φτάσει  μέχρι  το κρασί  και αυτό  επειδή  επέμεναν οι άλλοι. 
  14. Γνώρισα το ταίρι μου στα 20 μου. Ήμασταν γείτονες αλλά δεν είχαμε συναντηθεί ποτέ. Μεσολάβησε η αδερφή του να μας γνωρίσει και από τα πρώτα που με τράβηξαν ήταν τα χέρια του. Μοιάζουν με του Di Caprio όπως του έχω πει. Παντρευτήκαμε μετά από δυο χρόνια , εν μέσω Ολυμπιακών Αγώνων 2004.
  15. Έχω πάρει δίπλωμα οδήγησης αλλά δε το χρησιμοποίησα ποτέ. Λίγο αφού το πήρα έμαθα ότι ήμουν έγκυος στον Θάνο μου και από φόβο μη γίνει κάτι δεν έπιασα το τιμόνι. Έκτοτε έχω αποπειραθεί να το ξαναπιάσω αλλά έχω άλλοθι ότι το Πεζο 2 κάνει καλό και στη γραμμή μου!
  16. Είμαι Λέων με Ωροσκόπο Ιχθύ. Δε δίνω όρκο κιόλας. Πάντως είμαι Σαββατογεννημένη.
  17. Είμαι ντροπαλή όταν βρίσκομαι σε μεγάλα πλήθη. Ή και σε μικρότερα. Το καταπολεμάω όμως με μεγάλη γενναιότητα όταν βρίσκομαι σε μικρές παρέες.
  18. Δε μου αρέσει όταν βρίσκομαι ανάμεσα σε άλλες μαμάδες στο σχολείο των παιδιών. Με πιάνει φοβερή αμηχανία.
  19. Πολλοί προσδίδουν σε αυτή μου τη στάση την ακαταδεξιά. Μεγάλη πλάνη...
  20. Θεωρώ σημαντικό οι άνθρωποι να είναι ευγενικοί και δυσκολεύομαι να μιλάω στον ενικό σε κάποιον που μόλις συνάντησα.
  21. Επομένως το να μου απευθύνονται στον ενικό ταμίες και πωλητές προς χάριν της οικειότητας δε πιάνει με μένα.
  22. Από την άλλη, είναι ο τρόπος που κάνει τη διαφορά.
  23. Μου έχουν κάνει παρατήρηση σε προηγούμενη δουλειά ότι δε χαμογελάω αρκετά. Το ίδιο άτομο ενοχλούνταν επειδή έσερνα τα παπούτσια μου. Στη τωρινή μου δουλειά μου έχει γίνει παρατήρηση να μη δουλεύω τόσο πολύ! 
  24. Μικρή με την αδερφή μου φτιάξαμε το ολοδικο μας αδελφικό αλφάβητο. Έμοιαζαν με κινέζικα. Επίσης είχαμε καθιερώσει την Αδελφική Τράπεζα. Δυστυχως πτώχευσε  πολυ σύντομα. 
  25. Δε κρατάω  για καιρό κακία. Συγχωρώ εύκολα. 
  26. Ξεχνάω όμως δύσκολα. Ειδικά μερικές στιγμές αποτυπώνονται μέσα μου και με πληγώνουν ακόμα και χρόνια μετά. Μπορεί και να στο χτυπήσω κιόλας.
  27. Μη θαρρείς ότι έχω μνήμη ελέφαντα. Απλά επιλεκτική. Αυτό σημαίνει ότι ξεχνάω πολλά πράγματα της καθημερινότητας, όπως το ότι έχω βάλει το γάλα να βράσει και σχεδόν πάντα το αφήνω να χυθεί.
  28. Αυτό όταν φτιάχνω το δικό μου σπιτικό γιαούρτι που γίνεται μια φορά την εβδομάδα.
  29. Δεν είμαι φοβερή μαγείρισσα και είναι βάσανο καθημερινό να σκεφτώ τι θα φτιάξω. 
  30. Μου αρέσει όμως το κολατσιό των παιδιών να είναι σπιτικό. Κεκάκια, μπάρες δημητριακών και κουλούρια Θεσσαλονίκης είναι μερικά από αυτά.
  31. Η φιλία είναι ένα μεγάλο μυστήριο για εμένα. Έχω λίγες φίλες, οι περισσότερες από αυτές εκτός Αθήνας και καμία κολλητή.
  32. Τώρα που το σκέφτομαι οι καλύτερες μου φίλες είναι οι τρεις μου αδερφές. Αλλά μας χωρίζει ο Ατλαντικός Ωκεανός.
  33. Μπορώ να καταλάβω σχετικά εύκολα αν ένας άνθρωπος μου κάνει ή όχι.
  34. Δίνω όμως πολλές ευκαιρίες και για να είμαι δίκαιη , αποδίδω τα εύσημα σε όσα καλά χαρακτηριστικά αναγνωρίζω.
  35. Αυτό δε σημαίνει οτι  δε μπορώ να γίνω και ειρωνική πολλές φορές. Γίνομαι. 
  36. Και απαντάω σχεδόν πάντα σε κάποιον που μου μιλάει προκλητικά. Δε με πειράζει να μου απαντούν αυτοί. Τώρα γιατί μου έχουν πει ότι θέλω να έχω την τελευταία κουβέντα δε το καταλαβαίνω... Αυτοί όταν μου κάνουν αυτή τη παρατήρηση δηλαδή αυτό δε θέλουν;
  37. Ένα μεγάλο μου ελάττωμα είναι ότι γίνομαι συχνά σκληρή με τους δικούς μου παρά με τους ξένους.
  38. Δυσκολεύομαι να ζητάω χάρες. 
  39. Όσο κλισέ κι αν ακούγεται, από τις ευτυχέστερες στιγμές της ζωής μου ήταν όταν κράτησα για πρώτη φορά τον Θάνο μου, μόλις τον γέννησα φυσιολογικά. Η ευτυχία που αισθάνθηκα ήταν ... χειροπιαστή! Μου έλειψε πάρα πολύ αυτό το συναίσθημα στη γέννηση του Αλέξη μιας και είχα κάνει καισαρική με ολική αναισθησία και ξύπνησα αποπροσανατολισμένη χωρίς να ακούσω καν το πρώτο του κλάμα. 
  40. Ντρέπομαι που το παραδέχομαι αλλά δε μου αρέσει να παίζω μαζί τους με παιχνίδια. Βαριέμαι! 
  41. Λατρεύω όμως να διαβάζω μαζί τους βιβλία και τα πηγαίνω συχνά στη δανειστική βιβλιοθήκη. 
  42. Θεωρώ πραγματικό βασανιστήριο να ετοιμάζω τα παιδιά για ύπνο. Μέχρι και κυνηγητό έχουμε παίξει για να μπουν στο μπάνιο να ετοιμάζονται. Μου βγαίνουν τα νεύρα και η κούραση μαζεμένα. Αποζημιώνομαι όμως από την καθιερωμένη αγκαλιά και φιλί για καληνύχτα.
  43. Αφού τα έχουμε βάλει στο κρεβάτι μη μου ζητήσεις τίποτα! Με καταπίνει ο καναπές!
  44. Είναι ορισμένες φορές που σκέφτομαι ότι δεν είμαι φτιαγμένη για μητέρα. Δε μπορεί, όμως, για να γίνω, κάποιος εκεί πάνω κάτι θα ξέρει καλύτερα από εμένα!
  45. Δεν έχω καθόλου καλή σχέση με το χρόνο.Άλλα  πιστεύω για αυτόν και άλλα ισχύουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην είμαι ιδιαίτερα συνεπής.
  46. Όπως καταλαβαίνεις δεν είμαι και πρωινός τύπος. Δυστυχώς όμως η δουλειά με αναγκάζει να αφήνω το κρεβατάκι μου το αργότερο στις 6:30.
  47. Μου αρέσει η δουλειά μου αν και έχω πολλά για να γκρινιάξω.
  48. Ήταν αποτέλεσμα ενός γραπτού διαγωνισμού που έδωσα το 2008 και έφτασε στη πόρτα μου μετά από 6 χρόνια!
  49. Σιχαίνομαι τις ίντριγκες που λαμβάνουν χώρα στους χώρους εργασίας.
  50. Το δακρυϊκό μου σύστημα είναι υπερκαταναλωτικό. Επίσης δεν έχει καθόλου αίσθηση του τόπου και του χρόνου. Κάνει ό, τι μπορεί για να δείξει πόσο παραγωγικό και εργατικό είναι. Η χειρότερη μου είναι όταν αποφασίσει να δείξει το ζήλο του στη δουλειά μου. Ιδίως όταν με πνίγει το άδικο. Εκεί παιδί μου θα στείλει τη Πυροσβεστική! Πολύ φοβάμαι ότι θα στερέψει πριν της ώρας του.
  51. Να σημειώσω ότι σε στιγμές αϋπνίας και καταπόνησης των ματιών μου, το δεξί μου μάτι έχει ευδιάκριτα πιο μεγάλο καπάκι. Συνδύασε το 50 με το 51 και θα καταλάβεις!
  52. Κάποτε ήμουν καλή στη ζωγραφική. Έχω καιρό που δε το έχω εξασκήσει και δε ξέρω αν το έχω ακόμη. Δεν είμαι σίγουρη ότι είναι σαν το ποδήλατο.
  53. Έγραφα και ποιήματα. Ισχύει το ίδιο με το 52.
  54. Πιάνει το χέρι μου και με το μαλλί.  Προσπαθώ να κάνω κάθε μέρα και κάτι διαφορετικό. Θεωρώ πραγματική σπατάλη το  να έχεις μακριά μαλλιά και να έχεις την ίδια βαρετή εμφάνιση κάθε μέρα.
  55. Ράβω κιόλας. Με περηφάνια δηλώνω ότι έχω φτιάξει κάτι παντελονάκια στα παιδιά και φόρεμα και φούστα για μένα. Είμαι δε καλή στο να μετατρέπω ένα ρούχο σε κάτι άλλο. Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια.
  56. Μια και είπαμε κολόνια, το αγαπημένο μου άρωμα είναι το Trejor. Αν και το ταίρι μου με παροτρύνει να δοκιμάσω και κάτι άλλο , είναι αγαπημένο μου από τα παιδικά μου χρόνια που το φορούσε μια ξαδέρφη μου μεγαλύτερη από εμένα και μου κόλλησε.
  57. Λατρεύω τα φορέματα. Έχω μια ιδιαίτερη προτίμηση στα ρομαντικά και αέρινα . Αν μπορούσα θα τα φορούσα 365 μέρες το χρόνο!
  58. Ένα κρυφό μου όνειρο είναι να εκδώσω ένα βιβλίο κάποια μέρα. Πέρα από όσα γράφω στο χώρο αυτό, δεν έχω κάνει τίποτα ώστε να έρθω πιο κοντά στο όνειρο αυτό. Η δικαιολογία μου είναι ότι κάποια στιγμή πρέπει να κάνω σεμινάρια Δημιουργικής Γραφής.
  59. Ο ήχος του κλαρίνου με κάνει να αναριγώ από συγκίνηση. Είμαι πεπεισμένη ότι είναι εντυπωμένο στα γονίδια μου.
  60. Τέλος... πιστεύω στη θετική σκέψη και ότι αν θέλεις κάτι πάρα πολύ θα βρει το δρόμο να έρθει σε εσένα. Έχω κάποια υπαρκτά παραδείγματα στη ζωή μου για να το αποδείξουν αλλά είναι δύσκολο να σκέφτομαι συνέχεια θετικά ρε φίλε!
Να σημειώσω οτι όλη αυτή η τρέλα ξεκίνησε από τη Μαρίνα από το  Little Box Of Luv και είναι μεταδοτική!

Θα δείτε τις άλλες αναρτήσεις με τα 59+1 πράγματα που δε ξέρατε για τις άλλες μπλογκερς στην ομάδα της στο facebook.

20 σχόλια:

  1. Δεσποινακι γλυκό!! Τι ωραία πράγματα που δεν ξέραμε!! Από το 40 και κάτω τα πιο πολλά είναι συμβατά με μένα.. Ειδικά περί ύπνου, καναπέδες, παιδιά, παιχνίδι και κάτι ψιλά. Σε φιλώ και είσαι πολύ ωραίος άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξερα εγώ οτι ταιριάζουμε!
      Σε φιλώ Μαράκι!

      Διαγραφή
  2. Δέσποινα ένα εχω να σου πω....διαβαζα την αν ανάρτηση κοιμίζοντας την μικρή....μέγα λάθος...δεν ξέρω πόσες φορές με έκανες να γελάσω....
    πέραν αυτού όμως...πόσα πράγματα έμαθα.....θα επικεντρωθώ σε ένα συνδυαστικό...Με την Ζορζ Σαρή????πόσο ζηλεύω?? ΠΡΕΠΕΙ....ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ δλδ να γραψεις κάτι σύντομα...παιδί μου το χεις....κ μη σου πω να κάνεις την ιστορία των παππούδων σου ιστορικό μυθιστόρημα με δόσεις αλήθειας!!! θα γίνει χαμός!! εγώ πρώτη θα το διαβάσω...τρελλένομαι γι αυτες τις ιστορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μου είσαι τόσο γλυκιά! Δε φαντάζεσαι πόσο λυπάμαι που σε χάσαμε απο την Αθήνα!
      Για εμάς γιατί εσύ μια χαρά θα είσαι!
      Να χαίρεσαι τη μπουμπού σου!

      Διαγραφή
  3. Δεσποινακι γλυκό!! Τι ωραία πράγματα που δεν ξέραμε!! Από το 40 και κάτω τα πιο πολλά είναι συμβατά με μένα.. Ειδικά περί ύπνου, καναπέδες, παιδιά, παιχνίδι και κάτι ψιλά. Σε φιλώ και είσαι πολύ ωραίος άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέσποινα μου ήρθα κι εγώ (αν και καθυστερημένα, αλλά αν σου πω ότι ακόμα διαβάζω τις αναρτήσεις και τελειωμό δεν έχω!), έχεις δίκιο έχουμε αρκετά κοινά στοιχεία! Πωπω, το 37 ακριβώς ίδιο, γίνομαι κι εγώ με τους δικούς παρά με τους ξένους, ταλαιπωρούμαι τρομερά με το θέμα ύπνος-δόντια-μπάνιο των παιδιών, με τρελαίνουν λέμε. Αχ ούτε εγώ μπορώ τις ίντριγκες στη δουλειά, έλεος... χάρηκα που διάβασα τόσα πολλά πράγματα για σενα! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ που με θυμάσαι πάντα!

      Διαγραφή
  5. Τελικά ήξερα πολλά για σένα, χωρίς να ξέρω εσένα τόσο καλά! Περίεργα πράγματα! :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμβαίνει συνέχεια Ελένη μου! Πολυ θα ήθελα να μάθω τα δικά σου 59+1 πράγματα που δε ξέρω για σένα!

      Διαγραφή
  6. Α μ΄αρέσει πολύ τελικά αυτό το παιχνιδάκι!
    Χαίρομαι που σε γνώρησα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν είχα ιδέα για την ιστορία σου και πόσο χαίρομαι που την έμαθα δεν φαντάζεσαι.
    Μπορώ να καταλάβω ακριβώς αυτά που περιγράφεις. Η μαμά μου μεγάλωσε ως πολιτικός πρόσφυγας στην Τσεχία και μου διηγείται ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση όταν επαναπατρίστηκαν. Στα ξένα είσαι Έλληνας και στην Ελλάδα ξένος....κάπως έτσι. Πρέπει να σου πω όμως ότι όταν κουβαλάς μια τέτοια βαριά ιστορία στις πλάτες σου μόνο κερδισμένος μπορεί να βγαίνεις και θα πρέπει να το έχεις νιώσει κι εσύ.
    Πραγματικά χάρηκα που σε γνώρισα καλύτερα. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις σε αυτό που λες. Όταν στη ζωή δε σου έρχονται τα πράγματα εύκολα όλα έχουν μεγαλύτερη αξία!

      Διαγραφή
  8. Δέσποινα μου καλώς σε βρήκα!! Μου έχουν πει και μένα στην δουλειά ότι δεν χαμογελώ και ότι τις περισσότερες φορές είμαι μούτρο αλλά δεν ισχύει. Όταν σκέφτομαι κάτι και είμαι θυμωμένη αυτό αποτυπώνεται πάντα στο πρόσωπο μου και ο άλλος νομίζει ότι τα έχω μαζί του.
    Μοιάζουμε στο 26, 27, 33 (δεν δίνω όμως 2 ευκαιρία ποτέ-την έχω πάθει), 49.
    Χάρηκα που σε διάβασα και ευχαριστώ για την αναφορά.
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι κι εγώ Μαρίνα!Βυθίζομαι στις δικές μου σκέψεις και εναλλάσσονται όλες στη έκφραση μου!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Με άρεσε! Και με άρεσε που έβαλες και φωτό! Ελπίζω όλοι αυτοί οι κακοί να μην υπάρχουν άλλο πια στον περίγυρό σου! Είμαι πάρα πολύ υπερήφανη για σένα. Δεν ξέρω αν σε παρηγορεί αλλά το αγαπημένο χόμπι του λαού μας είναι να μειώνει τον διπλανό του για διάφορους λόγους. Θέλω να πιστεύω πως οι νεότερες γενιές είμαστε πιο ευγενείς.
    Σου έχω λύση για την αγάπη σου για τα βιβλία! http://isobitis.com/book/?page_id=2 Κάνεις εγγραφή εδώ και ακούς αμέτρητα ηχογραφημένα βιβλία όσο κάνεις τις δουλειές του σπιτιού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να αποδίδει τη δική του ατυχία στις δικές σου επιτυχίες επίσης Χριστίνα!
      Τώρα είμαι στη φάση που κρατούν τις σκέψεις τους για τον εαυτό τους ή για τη παρέα τους το οποίο δε με πειράζει καθόλου!
      Σ'ευχαριστώ Πολύ για τη πρόταση,ειδικά όταν κάνω ποδήλατο στο σπίτι θα το αξιοποιήσω!

      Διαγραφή
  10. Αχ, Δεσποινάκι! Νόμιζα θα βαρεθώ να διαβάζω, αλλά ρούφηξα, τελικά, κάθε πληροφορία!
    Πόσο γέλασα που αποχαιρέτησες τους αγαπημένους σου, γιατί νόμιζες ότι μετράς ώρες!!!!
    Έχω κι εγώ δίπλωμα, αλλά δεν έχω οδηγήσει παρά ελάχιστα κι αυτό μόνο για χάρη του πεζό!!!!
    Κι επίσης δυσκολεύομαι πάρα πολύ να ζητάω χάρες! Κι ακόμα, το ξέρεις, μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τη Σαρή!
    Για μένα η καλή μάνα δεν είναι αυτή που υποκρίνεται ότι περνάει τέλεια με τα παιδιά της όλες τις ώρες, αλλά αυτή που τα νοιάζεται κι εσύ, όσο σ' έχω διαβάσει, το κάνεις.
    Τέλος, είναι τόσο εύκολο να μισήσουμε τον άλλο, να τον κατηγορήσουμε, να τον κουτσομπολέψουμε...όταν δεν περνάμε καλά... Μην τους αφήνεις να σε αγγίζουν.
    ♥♥♥
    Καλό μας φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάθαμε και για σένα περισσότερα από αυτή την ανάρτηση.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση κάπως αλλά χαίρομαι πού την διάβασα! Έστω κι αργά. Δεν το ήξερα οτι ετοιμαζόσουν να μας αποχαιρέτησεις lol, ούτε οτι είχες απογοητευτεί που υπήρχε χώμα στην Ελλάδα. Ανυπομονώ μέχρι να βρεθούμε όλες οι αδερφες μαζί ξανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.