Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

2 Χρόνια Μαμά Σε Κρίση!


Κοίτα που πέρασαν 2 χρόνια...
Κοίτα που υπάρχει ακόμη!

Η αλήθεια είναι οτι το φοβήθηκα οτι δε θα αντέξει για πολύ.
Η καθημερινότητα είναι πολύ απαιτητική και σε ρουφάει στο δικό της δαιδαλώδη λαβύρινθο.
Αλλά γυρνάω κάθε φορά έστω και για λίγο στη μικρή μου γωνία για να πάρω μια γεύση αλλοτινής ζωής.
Του κόσμου των ονείρων.

Η πρώτη χρονιά έκλεισε με έναν  απολογισμό .
Αυτή τη φορά μπήκα σχεδόν στα κρυφά.

Ετοίμασα στα βιαστικά μια εορταστική φωτογραφία (η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στο Φωτογράφισέ με, μην αφήσω και αυτό παραπονεμένο).
Το φόντο είναι ίδιο. 
Αγαπημένο δέντρο που ανθίζει τέτοια εποχή, ενα τετράγωνο μακριά από το σπίτι μου!

Και μπήκα να γράψω ότι μου κατέβει στο κεφάλι.

Νιώθω λίγο ενοχές. 
Δεν ετοίμασα κανένα πάρτι.
(Σκέφτομαι όμως μετά τη πενταετία να κόψω και τούρτα!)
Ούτε κανένα μεγάλο giveaway, ούτε καν κάποιο διαγωνισμό με προσφορά κάποιο ωραίο επώνυμο προϊόν.

Παρόλα αυτά, για την τιμή των όπλων θα κάνω μια κλήρωση όπως και πέρσι.
Για όσους θα σχολιάσουν για χρόνια πολλά, ή απλά σχολιάσουν .
(Οι ευχές είναι προαιρετικές!)

Αυτή τη φορά τη κλήρωση θα τη κάνω πριν κλείσει ο Μάρτης και το χειροποίητο δωράκι θα φύγει πριν μας  επισκεφθεί το Καλοκαίρι!
(Το περσινό δώρο κατέληξε να είναι χριστουγεννιάτικο αλλά δε πειράζει , ε Ελένη;)

Θέλω να ευχαριστήσω και πάλι όμως το ταίρι μου και τα αστέρια μου που βρίσκονται στη ζωή μου και με εμπνέουν καθημερινά.

Σε αυτούς οφείλω αυτό το όσκαρ , ε.... αυτό το μπλόγκ εννοώ!

Εννοείται οτι ευχαριστώ κι εσάς, που όποτε σας τη βάρεσε μπήκατε στο μπλογκοσπιτάκι μου και ρίξατε τη ματιά σας , είτε σχολιάσατε είτε όχι!

Υ.Γ. Οι πρώτες λεπτομέρειες που μάθατε για εμένα εξακολουθούν να βρίσκονται εδώ. Όλο λέω οτι θα την ανανεώσω και όλο ίδια μένει.
For the record,  δεν είμαι πια άνεργη. Όλα τα άλλα παραμένουν!

Κάποιες επιπλέον πληροφορίες για εμένα , εξακολουθούν να βρίσκονται εδώ
For the record, τώρα δουλεύω πλέον στο αντικείμενο μου, αλλά φλερτάρω απροκάλυπτα με άλλες πιο δημιουργικές ασχολίες στον ελεύθερο μου χρόνο.

Τα λέμε σύντομα! (ή ... ίσως όχι τόσο σύντομα!)




17 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλα! Να είσαι όσο τακτική νιώθεις εσύ οτι θέλεις :) :) :) Ειναι ωραιο να βρισκόμαστε στη blogογειτονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυάννα (με το ωραίο όνομα) θα συμφωνήσω μαζί σου!

      Διαγραφή
  2. Αχ βρε Δέσποινα μου, τα 2 χρόνια να γίνουν πολλά χρόνια με όμορφες δικε΄ς σου στιγμές! Μόνο τα καλύτερα για σένα, για το ταίρι σου, τα αστέρια σου και φυσικά το blog σου! Και χαίρομαι που δεν είσαι πια άνεργη (άντε και στα δικά μας! χαχα) και που δουλεύεις πλέον πάνω στο αντικείενο σου αλλά και που έχεις και τις δημιουργικές σου ασχολίες. Έτσι πρέπει, αυτή είναι χαρά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου εύχομαι μέσα απο τη καρδια μου να βρεις τη δουλειά που ονειρεύεσαι!
      Σε ευχαριστώ για τις γλυκιές ευχές!

      Διαγραφή
  3. Μωρέ είσαι από τις πρώτες που ανακάλυψα κ λατρεύω κ όπως γράφεις κ συγκινήθηκα. 2,5 χρόνια εγώ...
    Να συνεχίσεις έτσι... αυθεντική! Δεν έχει σημασία πόσο τακτικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Αντζυ μου είσαι από τις πρώτες με τις οποίες είχα προσωπική επικοινωνία και νιώθω σαν να σε ξερω από κοντά!
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Δεσποινάκι μου εσύ να είσαι καλά και τα δώρα άσε να σταλούν όποτε μπορείς (εμένα μη με βάλεις στην κλήρωση γιατί πήρα το περσινό δωράκι σου).
    Πολύχρονο το σπιτάκι σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου δε σε βγάζω απο τη λίστα, αλλωστε νομίζω οτι φέτος έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να βγείς στη κλήρωση!

      Διαγραφή
  5. Ευχομαι να ακολοθθήσουν πολλά πολλά χρόνια. Με εμπνευση για να συνεχίσεις αυτο που αγαπάς. Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να τα χιλιασεις κουκλα!!!!! και να ειμαστε όλες καλα να σε διαβαζουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωω χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου! Να τα εκατοστήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά λοιπόν! Θα είμαστε εδώ και για το κόψιμο της τούρτας.
    Συνέχισε να κάνεις αυτό που τόσο όμορφα κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου και να ξέρεις πως στην πενταετία θα θυμηθώ πως μας είχες τάξει τούρτα και θα έρθω με κουτάλι ανά χείρας!!χαχα!
    Να είσαι πάντα καλά και πάντα δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά γεμάτα έμπνευση και διάθεση για μοίρασμα! Γιατί για μένα αυτό είναι κυρίως το blogging! Το πως ο καθένας θέλει να γιορτάσει τα γενέθλιά του είναι άλλο θέμα. Καλό είναι να πράττουμε όπως ακριβώς το νιώθουμε για να είναι αληθινό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεσποινάκι μου, ξέρεις πόσο απολαμβάνω την παρουσία σου στην blogόσφαιρα!
    Να μείνεις εδώ και ας έρχεσαι όσο συχνά (ή όχι τόσο συχνά) θέλεις!
    Εγώ προσωπικά είμαι εδώ και σε παρακολουθώ! χιχιχ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.