Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

My secret Santa!

Κάτι που μου άρεσε πάντα από μικρή ήταν να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου.
Και ακόμη περισσότερο , αυτά που φτιάχνω να τα χαρίζω στους άλλους.
Χάρηκα λοιπόν πολύ όταν είδα την ανάρτηση της Μαριλένας  από το Marilenas spot of art για μυστική ανταλλαγή δώρων.

Χάρηκα ιδιαιτέρως όταν πριν από λίγες μέρες έλαβα το δικό μου δώρο από το μυστικό μου Αγιο Βασίλη!




Αρχικά με εντυπωσίασε πολύ η συσκευασία των δώρων
 (δεν ήταν ένα, αλλά δυο τα δωράκια μου!)
Καφέ χάρτινες σακουλίτσες διακοσμημένες με δαντέλα και δαντελένια χαρτάκια καθώς και μια ευχετήρια επιστολή περίτεχνα διακοσμημένη στη πίσω όψη της με κομψή μπεζ δαντέλα.

Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι μικρές μαύρες ετικέτες γραμμένες με χρυσό μαρκαδόρο , ο οποίος επίσης είχε χρησιμοποιηθεί για να κοσμήσει την επιστολή με ζεστές ευχές και καλογραμμένα όλο φροντίδα γράμματα.


Ένα πήλινο ρόδι με ωραίες δαντελένιες και χρυσές πινελιές καθώς και ενα εντυπωσιακό στολίδι-γούρι ήταν τα ωραία μου δωράκια και τα χάρηκα πολύ.
Μου άρεσε πολύ η εικόνα των λουλουδιών που είχε αποτυπωθεί επάνω στο στολίδι και σε συνδυασμό με τη δαντέλα  του έδινε μια νοσταλγική νότα παλιάς εποχής.


Οταν είδα το όνομα του αποστολέα και το μπλόγκ της χάρηκα γιατί το γνωρίζω και εκτιμώ πολύ τη δουλειά της.
Μου άρεσε πάντα η αστείρευτη δημιουργικότητα της και η αγάπη για καθετί χειροποίητο.

Ο μυστικός μου Αη Βασίλης ήταν η Μαρία από το blissinsmallthings.

Μαρία ευχαριστώ πολύ για τα ωραία σου δώρα!

17 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι πέτυχες τον μυστικό santa που όλες θα θέλαμε! Καταπληκτικα τα δωράκια της Μαρίας μας με πολύ γούστο και φροντίδα! καλές γιορτές και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο όμορφα πραγματικά! Και αυτή η ρομαντική, λίγο vintage νότα πολύ μου αρέσει. Και του χρόνου κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο και το δικό σου δωράκι!!!
    Τελικά όλες χαρήκαμε με αυτή την ανταλλαγή της Μαριλένας!
    Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι υπεροχα
    να τα χαρεις

    Καλημερα και καλο μηνα!
    Καλες γιορτες
    με υγεια και χαρα
    φιλια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/12/15, 6:55 μ.μ.

    Καλό μήνα να χεις Δέσποινά μου!!! Μα τι ομορφιές είναι αυτές!!! Είναι απίθανα τα δώρα σου κοπέλα μου!! Να τα χαρείς!! Η Μαρία μεγαλούργησε!!
    Σας ευχαριστώ πολύ πολύ και τις δυο για την συμμετοχή σας στο παιχνίδι μας!! Με το καλό και του χρόνου!! Φιλάκια ολόγλυκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφιά μου, πόσο όμορφα δώρα! Να τα χαρείς, καλές γιορτές και καλό μήνα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά τα δώρα σου είναι σε ταξιδεύουν σε πιο ρομαντικές εποχές! Ό,τι πρέπει για τα Χριστούγεννα! Να τα χαρείς και να χαίρεσαι έτσι σε όλες τις γιορτές!
    Δεσποινάκι μου! Καλό μήνα να έχουμε, ξεκούραστο και γιορτινό!!!! Πολλά φιλιά σου αφήνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφα!!!
    Να τα χαρείς και να έχεις έναν όμορφο μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσια σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας!
    Καλό μήνα και καλές γιορτές σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι φανταστικά τα δωράκια αλλά και όλη η κίνηση αγάπης της Μαρίας! Κάνει όντως απίστευτα πράγματα! Σου εύχομαι να τα χαρείς Δεσποινάκι, καλές γιορτές και πάντα τέτοια! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα και ζηλευτά!
    Να τα χαρείς Δέσποινα!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πραγματικά πολύ όμορφα.
    Να τα χαρείς.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να το χαρείς το δωράκι σου!!!
    Τελικά μέσα από αυτή την ανταλλαγή γνωρίσαμε και καινούργια blogs!
    Kαλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα,δωράκια,προσεγμένα και γλυκά!Να τα χαρείς και να σου φέρουν τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.