Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Μια κλήρωση που άργησε ...πολύ!

Πριν από κάτι μήνες...
Όχι πολλούς, να τρεις μήνες και λίγες μέρες ήταν, 
έκλεισε το μπλογκοσπιτάκι μου ένα χρόνο!
Μέσα στη τρελή χαρά εγώ, ανακοίνωσα οτι θα κάνω και δώρο
για να το γιορτάσω, σαν κέρασμα για όσους θα σχολιάσουν!

Ε... όσο το είδατε εσείς το δώρο... 
τόσο το είδα κι εγώ!

Λίγο η δουλειά, λίγο η κούραση , λίγο τα γερμανικά
(τα οποία δε λένε να με αφήσουν ήσυχη)
χάθηκα κι εγώ!

Τι σας έχω όμως;
Live κλήρωση σας εχω, απο τα χεράκια των παιδιών μου!

Αυτοί έγραψαν τους αριθμούς στα χαρτάκια, αυτοί τα δίπλωσαν και τα έριξαν μέσα και ο μικρός τράβηξε το τυχερό λαχνό!

And the oscar goes to... 
(ε να μη το πω μια φορά κι εγώ , τι... στο πηγάδι κα*#@&*%@#;)

Θα δείτε το νικητήριο αριθμό στο βίντεο που ακολουθεί!



Σε περίπτωση που δε βοηθάει και πολύ η ανάλυση της φωτογραφίας, 
σας ενημερώνω οτι νικήτρια είναι η Ελένη Φλογερά από Τα Μονοπάτια της Φαντασίας μου!


Πάντα καλότυχη εύχομαι!
Το δωράκι θα είναι έκπληξη!

Εως την επόμενη φορά ...
χαρείτε το καλοκαίρι!
(για όσες μέρες κρατήσει !)



8 σχόλια:

  1. Πάντα καλότυχη η Ελένη! Κι εσύ καλά να περνάς, Δεσποινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκό μου κορίτσι τι έκπληξη είναι αυτή!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και προπάντων ευχαριστώ αυτά τα χρυσά χεράκια που έγραψαν και τράβηξαν τον κλήρο. Να μου τα φιλήσεις!!!
    Το βιντεάκι τέλειο!
    Να περάσεις όμορφα το Καλοκαίρι σου μαζί με την οικογένειά σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ πολύ, θα βάλω τα χεράκια αυτά να με βοηθήσουν και για το δώρο σου!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια ιδέα για την κλήρωση! Και το βίντεο πολύ καλό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραίο βιντεάκι! Πόσο γλυκό που έκαναν τα παιδιά σου την κλήρωση!!
    Να το χαρεί το δωράκι σου η Ελένη μας και να είναι πάντα τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.