Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

DIY: Όσα δεν έχουν καταγραφεί-η συνέχεια!





Αν και η εποχή δεν ενδείκνυται για θαλασσινές παραστάσεις, ήταν ιδανικές για το καλοκαίρι που είχαν γίνει αυτά τα diy.
Αυτές τις χαρτοπετσέτες τις χρησιμοποίησα σε γλάστρες, σε διακοσμητικά, σε πλαίσιο κορνίζας και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς!
Τα βότσαλα που βλέπετε αποτέλεσαν έναυσμα για τα μηνυματάκια που είδατε στο πρώτο μέρος!





                                     
Ακόμη και τα πινέλα έπιασα για να στολίσω αυτή τη γλάστρα! 
Μετά από λίγους μήνες όμως έχει ξεθωριάσει από τον ήλιο...


Και αυτή η χαρτοπετσέτα με τις μαργαρίτες είχε την τιμητική της τους μήνες που πέρασαν.
Δε θα πιστέψετε πόσο έχει ξεπεταχτεί το λουλούδι που φύτεψα στη γλάστρα!


Κουτιά από διάφορες λιχουδιές, δημητριακά ή καφέδες μπορούν να μεταμορφωθούν εύκολα με μια χαρτοπετσέτα και ατλακόλ!
Τα έκανα με σκοπό να τα κάνω γλαστράκια για βασιλικό και δυόσμο στο παράθυρο της κουζίνας μου αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν κάλλιστα και ως κουμπαράδες 
(με το κατάλληλο παιδικό θέμα στη χαρτοπετσέτα φυσικά) , ως κουτί χαρούμενων μηνυμάτων, κουτιά αποθήκευσης και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε!


Πριν από λίγους μήνες καταπιάστηκα αρκετά και με το σύρμα.
Μου ήρθε η ιδέα στα ξαφνικά, αν και δεν έχω τα κατάλληλα εργαλεία για να την επεξεργαστώ με πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Κατάφερα όμως να κάνω τα παραπάνω .
(και να το βγάλω φωτογραφία με φόντο ενα... πλαστικό πιάτο, αν είναι δυνατόν!)


Ο συνδυασμός σύρματος και χάντρας αποδείχτηκε ιδιαίτερα διασκεδαστικός και είχε εντυπωσιακό αποτέλεσμα!
Και είναι ωραία ιδέα για την Ημερα του Αγίου Βαλεντίνου εδώ που τα λέμε!


Το συγκεκριμένο κλειδί του Σολ έχει γίνει με επένδυση γκλίτερ και στρας αλλά δυστυχώς η φωτογραφία δεν είναι αρκετά καθαρή.


Κλείνω τέλος με τη σχολική δημιουργία, είναι η επένδυση των σχολικών "εργαλείων" του Θάνου με τα ninja turtles, μια ξύστρα, μολύβια και γόμες. 
Τα έκανα με τα παιδικά tatoos που βρήκα σε γνωστό παιχνιδάδικο, με το τρόπο που περιγράφει στις οδηγίες.
Στα μολύβια και τη ξύστρα έχει μείνει ακόμη ανέπαφο, στη γόμα έχει φθαρεί αρκετά όπως καταλαβαίνετε, λόγω της συχνής επαφής. 
Νομίζω οτι μια επάλειψη με ατλακόλ ή κάποιο άλλο μονωτικό υλικό θα τα έκανε ακόμα πιο ανθεκτικά.

Αυτά από εμένα και τα diy!
Εαν θέλετε να ρίξετε μια ματιά στο πρώτο μέρος των DIY, πατήστε εδώ.

Εως την επόμενη φορά, 
Καλό Σαββατοκύριακο!

10 σχόλια:

  1. Δέσποινα χορταστική η ανάρτηση σου σε δημιουργίες!
    Όλα τέλεια μου άρεσαν τα θαλασσινά θέματα, όπως και τα κοσμήματα σου.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια όλα!!! Τα γλαστράκια έγιναν υπέροχα, και τα κοσμήματα επίσης!
    Καλό ΣΚ!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Δέσποινα. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες και ειδικά τα γλαστράκια σου. Πραγματικά, η τεχνική decoupage μεταμορφώνει τόσο όμορφα τα πράγματα και απλά με μια χαρτοπετσέτα και κόλλα. Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέσποινα δεν ξέρω ποιο απ' όλα μου αρέσει περισσότερο! όλα μου αρέσουν! Μπ΄ραβο σου γαι μια ακόμη φορά!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου και να έχεις ένα όμορφο Σαββαροκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχετε βαλθεί όλες οι χρυσοχέρες να μας βάλετε σε διαδικασίες!
    Είναι όλα υπέροχα κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μα τι ομορφα που ειναι ολα!
    μπραβο! καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εμένα μου αρέσουν οι πέτρες (γιατί άραγε;) και μου άρεσαν πολύ τα γλαστράκια! Φιλιά πολλά ομορφιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ αυτό το ντεκουπάζ!
    με ξεσηκώσατε όλες εσείς οι χρυσοχέρες μανούλες, έβαλα πείσμα να το μάθω ! :)

    τι όμορφα πράγματα που μπορείς να φτιάξεις με αυτή την τεχνική!
    όλες οι φωτογραφίες σου υπέροχες

    φιλιά, Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα, πόσα φτιάχνεις πια, Δεσποινάκι μου;;;; Υπέροχα όλα, στ' αλήθεια! Μ' αυτές τις χαρτοπετσέτες με τα κοχύλια πειραματίστηκα κι εγώ το καλοκαίρι!
    Τις ζήλεψα τις γλάστρες! Και τα κοσμήματα!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ντεκουπάζ όσο βλέπω τα φανταστικά πράγματα που φτιάχνετε εσείς που το κατέχετε, συνέχεια φλερτάρω με την ιδέα να μάθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.