Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

DIY: Όσα δεν έχουν καταγραφεί...

Τις προάλλες κοιτούσα τις φωτογραφίες της χρονιάς που πέρασε για να ελαφρύνω λίγο το λαπτοπ και να τα περάσω σε εξωτερικό σκληρό δίσκο.
Ανακάλυψα λοιπόν πολλά DIY πράγματα που έχω κάνει αλλά δεν έχω καταγράψει εδώ μέσα, για να έχω να τα θυμάμαι στο μέλλον όταν η μνήμη μου (που όπως έχω πει συγγενεύει με χρυσόψαρου) δε με βοηθάει.




Είχα δηλώσει οτι θα ακολουθούσε ανάρτηση με τις δημιουργίες που βγήκαν από την άφθονη μπογιά αλλά τελικά δε το έκανα ποτέ.
Είχα ζωγραφίσει τον τοίχο του ενός δωματίου με πολλά κτίρια και ενα αυτοκίνητο να περνά. Το μόνο που χρησιμοποίησα ήταν άφθονη χαρτοταινία και γκρι μπογιά. Δε λέω οτι ήταν εύκολο, και μάλιστα νομίζω οτι η μία πολυκατοικία διεκδικεί επάξια τον τίτλο του πιο λοξού κτιρίου στο κόσμο. (Πύργε της Πίζας άρχισε να τρέμεις!)

Τον ουρανό στολίζουν τα πιο περίεργα αστέρια στον κοσμο! Και για τελείωμα, σουπερ ήρωες από αφρολέξ προστατεύουν τη πόλη από ψηλά ενώ ο Θάνος και ο Αλέξης βολτάρουν μέσα στο αυτοκινητάκι τους!


Χρησιμοποίησα την ίδια γκρι μπογιά για να αποτυπώσω πάνω σε τρία τετράγωνα καμβαδάκια τα αρχικά των ονομάτων των παιδιών και του επιθέτου μας. Είχα πάρει χαρτόνια στα οποία ζωγράφισα τα αρχικά με χάρακα και μολύβι (θυμήθηκα το γραμμικό σχέδιο που έκανα στο λύκειο!) 

Ο λόγος που δε διάλεξα τον εύκολο δρόμο του εκτυπωτή είναι γιατί μας έχει αφήσει καιρούς και ο μόνος λόγος που υπάρχει ακόμη στο σπίτι είναι λόγω του σκαννερ του.

Αφού λοιπόν  έκοψα με χαρτοκόπτη το γέμισμα των γραμμάτων, το κόλλησα με χαρτοταινία στο καμβά και άρχισα... το μπογιάτισμα!
Πέρασα το περίγραμμα με λίγο υγρό γκλιτερ-κολλα και το φόντο τον ψέκασα με μια παμπάλαια λοσιόν σώματος με γκλίτερ που είχε απομείνει από τον καιρό που ήταν οι αδερφές μου εδώ. 
Το ήξερα ότι κάπου θα μου φαινόταν χρήσιμη!



Οι καμβάδες που πήρα ήταν σε συκευασία των τεσσάρων, σε πολύ καλή τιμή και το βρήκα σε γνωστό πολυκατάστημα παιχνιδιών και όχι μόνο!
(Ξέρετε εσείς!)
Το τέταρτο καμβαδάκι που μου είχε μείνει το έφτιαξα για τη ξαδερφούλα των παιδιών , τη Τζόη.
Το επένδυσα με ενα στρώμα ροζ τούλι, πράγμα το οποίο ήταν δύσκολο στην εφαρμογή του γιατί είναι διαφανές και όχι συμπαγές αρα δεν έπιανε εύκολα η κόλλα.

Αφού στέγνωσε εφάρμοσα περίπου τρία στώματα από τούλι σε σχήμα καρδιάς και την επόμενη μέρα εγραψα με όχι και πολύ ωραία γράμματα στα αγγλικά  "Ζωή γαμάτη Χαρά=Τζόη"

Χρησιμοποίησα τη λευκή μπογιά που βάψαμε τους τοίχους αλλά λόγω της ανυπομονησίας μου να το κάνω δε το σχεδίασα αρκετά καλά και αυτό με απογοήτευσε λίγο πρέπει να πω...

Πάνω αριστερά είναι τρεις φωτογραφίες της μικρής πρωταγωνίστριας, σε σχήμα καρδιάς , στη μία εκ των οποίων δεσπόζει πανω απο τη φωτογραφία στα μαλλιά της ενα φιογκάκι από τούλι!


Τη γιορτή του πατέρα, είχαμε φτιάξει μια διπλή κορνιζούλα από πηλό, στην οποία κόλλησα από τη μία και από την άλλη πλευρά τις φωτογραφίες των παιδιών. 
Τις πέρασα από πάνω με ατλακόλ και ως πλαίσιο της κορνιζούλας χρησιμοποίησα χαρτοπετσέτα σε τόνους του μπλέ.
Την κρεμάσαμε στον καθρέφτη του αυτοκινήτου, για να βλέπει ο μπαμπάς τα παιδιά όπου πηγαίνει και να θυμάται να οδηγεί με ασφάλεια!


Κλείνω με ενα απλό αλλά ιδιαίτερο δημιούργημα.
Απλά βότσαλα της θάλασσας
 (ναι, καλά το καταλάβατε, καλοκαιρινό είναι!)
με λίγη μπογιά και ενα μήνυμα γραμμένο με μαρκαδόρο μπορεί να αποτελέσει έμπνευση για όλους!

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!
Μην χάσετε τις επόμενες μέρες την συνέχεια των DIY που δεν καταγράφηκαν!



24 σχόλια:

  1. Καλά αυτό που έκανες στον τοίχο απλά υπέροχο! οι δε φωτος των παιδιών μέσα στο αυτοκινήτο τέλεια ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ η ανάρτηση αυτή!! Πολλά πράγματα εχω φτιάξει κι εγω και μένουν καταχωνιασμένα... Το μυνηματάκι στο βότσαλο ειναι τόσο αληθινό.. Επειδή πολλές φορές πραγματικά ξεχνάμε οτι τα απλά πράγματα που έχουμε στη ζωή μας δίνουν χαρά!! Περιμένω τις επόμενες αναρτήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Μη φανταστείς οτι είναι τίποτα σπουδαίο τα υπόλοιπα, αλλά θα ήθελα να τα θυμάμαι κι αυτά!

      Διαγραφή
  3. εισαι πολυ ταλαντουχα εγω αυτο εχω να πω! :)
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μ'αρεσε η ζωγραφιά στον τοίχο! Όλα ήταν υπέροχα όμως!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα diy σου!
    Και το πιο μεγαλειώδες είναι το πιο απλό: Το μήνυμα στο βότσαλο...
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι... Τα πιο απλά είναι και τα πιο ωραία!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα όλα Δεσποινάκι! Σε χαίρομαι που "πιάνει" το χέρι σου...σε όλα! Αναμένω και τα επόμενα κρυμμένα diy! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταρχήν μπράβο στην υπομονή σου... και μετά έρχονται τα μπάβο για την έμπνευση, δημιουργικότητα, αποτελεσματικότητα, επιμονή (αυτή και αν χρειάζεται..) και πάνω από όλα στον τρόπο με τον οποίο μεταφέρεις όλη αυτή τη ζωντάνια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα! Καλλιτεχνική ψυχή μου εσύ! <3 Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μες στα αυτοκίνητα είναι οι φωτό των παιδιών;;; Πολύ ωραία ιδέα!!!!
    Είχες υπομονή, ε;;;;
    Καλό Σ/Κ, Δεσποινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αποτέλεσμα με δικαίωσε Αλεξάνδρα μου... σχεδόν!

      Διαγραφή
  10. Όλα πολύ όμορφα, εγώ όμως έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα βότσαλα και οτιδήποτε μπορείς να φτιάξεις με αυτά, γι'αυτό και μου άρεσε πολύ η ιδέα με τα μηνύματα. Νομίζω πως θα την κλέψω για την καλοκαιρινή διακόσμηση του μπαλκονιού μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου άρεσαν όλα πάρα πολύ, Δέσποινα!
    έτσι ζωντανεύει πολύ η ατμόσφαιρα του σπιτιού, με δημιουργίες της μαμάς.
    Μπράβο στην υπομονή και το μεράκι σου, εγώ δεν τολμώ να πιάσω μπογιές! :)

    φιλιά, Αλεξία
    (από το πάρτυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέκεις πολύ ωραία πράγματα όμως! Πράγμα το οποίο δεν έχω καταφέρει να κάνω ακόμη!

      Διαγραφή
  12. Ε λοιπόν η πρώτη σου φωτογραφία μου έδωσε τρελή ιδέα για μακέτα! Θα την φτιάξω και θα σου τη δείξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δέσποινα, όταν είχες ανεβάσει αυτή την ανάρτηση σου είχα αφήσει σχόλιο αλλά ο Mr. Blogger μάλλον έκανε τα δικά του πάλι! Υπέροχες και τόσο πανέμορφες δημιουργίες!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.