Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Μαμά...σε κρίση : Μετά από 30 μέρες!




Σήμερα θα αφεθώ στην απίστευτα ρομαντική μου φύση και θα υποκύψω στο ροζ! Είναι άλλωστε... πως να το πω να μη σοκαριστείτε; Είναι το αγαπημένο μου χρώμα! Να' το, το είπα! Το ροζ μαζί με το μπλε ελεκτρίκ είναι τα δυο αγαπημένα μου χρώματα! Σήμερα που το blog-άκι μου έκλεισε 30 ολόκληρες μέρες online είπα να το γιορτάσω! Εξ ου και το ...χαλαρό κλίμα! Όχι δεν τα ήπια! Η αλήθεια είναι ότι δε πίνω αλλά όταν είμαι χαρούμενη φτιάχνω κεφάλι!

"Σιγά το πράγμα!" θα έλεγε κανείς. "Πως κάνεις έτσι; Αν γιορτάζεις το μήνα, να δούμε τι θα κάνεις πάνω στο χρόνο!"

Τα μωράκια μας, όταν κλείνουν τον πρώτο μήνα το γιορτάζουμε σε μια μίνι εκδοχή των γενεθλίων του ενός έτους. Τα αγόρια μου έχουν κάνει τα πρώτα γενέθλια εδώ και 5-6 χρόνια. Αλλά αυτό το νέο τσαρδάκι που εγκαινίασα το βλέπω λίγο σαν το μωρό της δημιουργικότητας μου και είμαι συγκινημένη που έχουν περάσει 30 μέρες και μου φαίνεται σαν να ήταν πάντα εδώ, στη ζωή μου, σαν να μην έλειπε ποτέ. Ήταν βέβαια ένας μήνας πολυάσχολος γιατί είχα βάλει ένα στοίχημα με τον εαυτό μου να κάνω μια ανάρτηση κάθε μέρα. Τώρα στην αρχή δεν ήταν και τόσο πολύ απαιτητικό αυτό μια και είχα ένα συρτάρι με παλιά γραπτά μου να ανασύρω από το σκοτάδι. Και έχει ακόμα να βγάλω στο φως. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δε μπορώ να σταματήσω! Ένα σωρό ιδέες κλωθογυρίζουν στο κεφάλι μου αναζητώντας διέξοδο! 

Όταν ξεκίνησα πριν από ένα μήνα δεν είχα κατασταλάξει με τι ακριβώς θα καταπιανόμουν στο νέο μου σπιτάκι. Λένε ότι πρέπει να βρεις αυτό στο οποίο έχεις πιο πολύ ταλέντο αλλά πως στο καλό να το καθορίσω αυτό; Μου αρέσουν όλα! Σε τι από όλα αυτά που έχω γράψει σε μόλις 30 μέρες έχω σταθεί καλύτερη; Άλλωστε, γιατί αυτό πρέπει να υπαγορεύει ένα μοναδικό θέμα; Θέλω να γράφω για όλα αυτά που μου αρέσει να γράφω! 

Αυτό περιλαμβάνει Λογοτεχνία-Ποίηση, Υγεία-Ψυχολογία-Διατροφή για τα παιδιά και όχι μόνο, Φωτογραφία- Ταινία-Μουσική-Βιβλίο, Κατασκευές και τσούκου-τσούκου τα χεράκια κάνουν διάφορα πραγματάκια και τέλος, ναι μου αρέσει να ασκώ (εποικοδομητική ) κριτική και να λέω τη γνώμη μου χωρίς φόβο (χμ, ίσως λίγο, τόσο δα, όσο το μικρό νυχάκι μου...αισιόδοξα μιλώντας!) και με πολύ πάθος! Ναι , το πάθος στο γραπτό λόγο το έχω σε αφθονία... γι' αυτό το τσιγκουνεύομαι στη ζωή μου! Αρκετές φορές τον τελευταίο καιρό... Είναι που έμεινα με ένα φτερό...

Για όσους με γνώρισαν τώρα, μια ματιά στη σελίδα About me μπορεί να ξεδιαλύνει κάποια πράγματα. Ωστόσο η φώτο του προφίλ μου τα συνοψίζει σχεδόν όλα:



Και μη ξεχνάτε! Ήρθα για να μείνω! Με θέλετε... ή όχι;!

Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους bloggers ! Μια εξαιρετική τραγουδίστρια, η Εμελί Σαντέ τραγουδάει για το δικαίωμά μας να μιλήσουμε!



Αυτή είναι η εκδοχή με τους ελληνικούς υπότιτλους αλλά βρίσκω τις εικόνες να σε αποσπούν παρά να σε βάζουν στο κλίμα του τραγουδιού. Επίσης στα μείον είναι ότι δεν έχει βάλει όλο το τραγούδι.



Το συγκεκριμένο βίντεο είναι με αγγλικούς υπότιτλους αλλά σε καλούσε πιο γλυκά στην αλήθεια των στίχων του τραγουδιού...

Απολαύστε το!

26 σχόλια:

  1. Γιατί το τσιγκουνεύεσαι το πάθος στη ζωή σου; Δώστου να καταλάβει!!
    Ωραίο το τραγούδι και χρόνια πολλά για το μήνα του που έκλεισε το μωράκι σου!!
    Φιλί, καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μωρέ, τους τελευταίους μήνες, λόγω ανεργίας αλλά ανέβηκα πάλι με το blogging!
      Καλό απόγευμα! (Μαλλον για σένα δεν είναι απόγευμα ε;)

      Διαγραφή
  2. Χαρουμενα μπλογκογενεθλια!
    Κι εμενα ειναι το αγαπημενο μου χρωμα το ροζ!
    Να χαιρεσαι την οικογενεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, και εσύ να χαίρεσαι τη δική σου οικογένεια, αυτή αξίζει στη ζωή μας!

      Διαγραφή
  3. Να τους χιλιάσεις του μήνες δημιουργικότητας και έκφρασης και καλώς μας ήρθες στην μπλογκογειτονιά. Καλά θα κάνεις να μείνεις γιατί φαίνεται πως έχεις πολά να μας πεις και να μας δείξεις! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου. Φιλιά. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη σε ευχαριστώ πολύ! Είναι ωραίο να αισθάνεσαι ευπρόσδεκτη!

      Διαγραφή
  4. εννοειται πως σε θελουμε!!!
    χαρα μας δινεις!
    ευχαριστουμε και την αφιερωση!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική μου,
      σήμερα ήμουν όλη μέρα έξω και μου λείψατε!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ναι, τώρα που σε βρήκα, κάτσε εσύ να αναρωτιέσαι αν σε θέλω στη μπλογκοπαρέα μου!! Έλεος μαντάμ! Γράφε λέμε! Έχεις πολλούς μήνες ακόμα μπροστά σου. Άπειρους μήνες θα έλεγα! Πολλά γλυκά φιλιά Δεσποινάρα μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα χιλιασει το blogακι σου! Ευχομαι χιλιαδες αναρτησεις με το δικο σου στιγμα και να μας κρατας τοσο ομορφη συντροφια..
    Αγαπημενο τραγουδι της Emeli Sande, το εχω και εγω στην playlist tτου δικου μου blog. :)
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως τι κάνετε αυτό με το playlist; Πολύ ατμοσφαιρικό έχω να πώ!
      Μου αρέσει ιδιαίτερα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Αν θες να φτιαξεις ειναι πολυ ευκολο. Απλα δες τον player μου, πατησε στο λινκ πανω δεξια κ ακολουθησε τις οδηγιες

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ Μαρία!

      Διαγραφή
  7. να γραφεις να γραφεις!!!!!!!!!!1Καλως σας βρήκα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλη αρχη ευχομαι! και να κλεισεις πολλους πολλους δημιουργικους μηνες γραψιματος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ! Χαίρομαι που σε ανακάλυψα κι εσένα! Εσύ είσαι μαμά στα ξένα και εγώ εχω όλη μου την οικογένεια στα ξένα! Μου αρέσει το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαρούμενα μηνογενέθλια! να έρθουν πολλοί και δημιουργικοί μπλογκομήνες ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάχη μου!
      Χαίρομαι πάρα πολύ που μπορώ να τα μοιράζομαι ολα αυτά με όλες σας!
      Καλο βράδυ!

      Διαγραφή
  11. "Ήρθα για να μείνω! Με θέλετε... ή όχι;"

    - Σε θέλουμε, σε θέλουμε! αχαχχα
    Καλώς ήρθες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε θέλουμε καλέ! Ακούς εκεί! Θες να παίξεις; Αν έχεις όρεξη είσαι καλεσμένη εδώ:
    http://mommywiki.blogspot.gr/2014/04/ef-zin-creations-blog-blog.html#more

    Φιλιά πολλά, Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φυσικά και σε θέλουμε...είναι ερώτηση αυτή?
    Χρόνια πολλά εύχομαι να γίνει ο μήνας και να είναι δημιουργικά!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου,
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.