Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Ώρα για πίτσα!


Τα αντράκια μου τρελαίνονται για πίτσα. Εγώ να δεις! Αφού οικογενειακώς είμαστε ...της πίτσας κάνω όσο πιο συχνά γίνεται.  Τα υλικά που χρησιμοποιώ όσο πιο απλά για να μη γίνει και βαριά, να είμαστε όσο πιο κοντά γίνεται στη καλή διατροφή!
Τη συνταγή της ζύμης την έχω βρει απο τις συνταγές της παρέας πριν απο καιρό απλά εγώ έχω αυξήσει τη ποσότητα κατά 50% περίπου για να γεμίζει όλο το ταψί και γιατί μου αρέσει η ζύμη πιο χοντρή και αφράτη. 







Υλικά

  • 3 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 κούπα χλιαρό γάλα
  • 2 κσ ελαιόλαδο
  • 1 κοφτό κγ αλάτι
  • 1 γεμάτο κγ ζάχαρη
  • 40-45 γρ νωπή μαγιά

Εκτέλεση

Κόβουμε τη νωπή μαγιά σε μικρά κομματάκια και τη ρίχνουμε στο χλιαρό γάλα για να διαλυθεί καλά και ύστερα ρίχνουμε μέσα τη ζάχαρη και το αλάτι. Μέσα στο αλεύρι ρίχνουμε το ελαιόλαδο ανακατεύοντας  και στη συνέχεια το γάλα με τη μαγιά και το πλάθουμε καλά μέχρι να γίνει μια συμπαγής ελαστική  ζύμη . Τη σκεπάσουμε και την αφήνουμε για περίπου μισή ώρα για να φουσκώσει. (Όσο περισσότερο κάθεται τόσο καλύτερα) Στη πρωτότυπη συνταγή προτείνει να το αφήσουμε δέκα λεπτά αλλά προτιμώ να το αφήσω περισσότερο γιατί απλώνει πιο εύκολα.

Αφού έχει φουσκώσει η ζύμη την απλώνουμε στο ταψί (χρησιμοποιώ το τετράγωνο του φούρνου στο οποίο απλώνω λίγο βιτάμ για να μη κολλήσει απο κάτω και να μπορώ να ελέγχω πιο εύκολα πόσο έχει ψηθεί η πίτσα) και απο πάνω απλώνουμε τα γνωστά υλικά: Σάλτσα ντομάτας, λίγο τριμμένο τυρί για να δέσει, ροδέλες πιπεριάς, μπέικον ή λοιπά υλικά και τέλος το τριμμένο τυρί. Στο τριμμένο τυρί πειραματίζομαι συνέχεια !Κάθε φορά και άλλο τυρί!  Μπορείτε φυσικά να χρησιμοποιήσετε ότι θέλετε απο πάνω. Ντομάτα, φέτα, ελιά , μανιτάρια, αλλά εδώ έχουμε  ιδιαίτερες προτιμήσεις. Ο ένας δε τρώει τη ντομάτα, ο άλλος τη φέτα, και έτσι έχουμε περιορισμούς. Πρόσφατα αντικατέστησα το μπέικον με ζαμπόν για λιγότερα λιπαρά. Υστερεί λίγο στη γεύση αλλά το προτιμώ. 

Αυτή τη φορά που την ετοίμασα είχα και βοηθό! Ο Αλέξης με βοήθησε στη τοποθέτηση της πιπεριάς και του ζαμπόν. Το κακό ήταν οτι με πρόδωσε στον Θάνο... Του είπε οτι βάλαμε μέσα πιπεριά πράγμα που δε το θέλει, αν και δεν αντιλαμβάνεται τη γεύση του , παρά μόνο τη βλέπει να πρασινίζει (όσο και να τη κρύβω κάτω από τα υπόλοιπα υλικά!)

Τη ψήνουμε στους 180 βαθμούς για περίπου μισή ωρα, ανάλογα με το κάθε φούρνο. Δε θέλει πολύ ψήσιμο στο δικό μου πάντως.

Στη συνέχεια τη κόβετε σε τετράγωνα ή όπως η κλασσική πίτσα! Εμείς κάναμε ενα συνδιασμό... Και δεν επέζησε αρκετά για μια ολοκληρωμένη φωτογραφία!




Καλή όρεξη!

2 σχόλια:

  1. φανατική πίτσας εδώ!!! Εγώ την βάζω στο ίδιο ταψί αλλά με λαδόκολλα από κάτω. Έχω φτιάξει όλες τις παραλλαγές...!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα χαρώ να ακούσω αυτή που προτιμάς μήπως μας αρέσει περισσότερο! Πάντα υπάρχει κάτι που θα μπορούσε να είναι καλύτερο από αυτό που ξέρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι απόψεις όλων σεβαστές αρκεί να μην εκφράζονται με προσβλητικό τρόπο.